Burmistrz Gminy i Miasta Kleczew ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Stanowisko ds. funduszy zewnętrznych i zamówień publicznych.
Jak aplikować?
Zainteresowani kandydaci proszeni są o dostarczenie dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Gminy i Miasta w Kleczewie do 22 stycznia 2025 roku do godziny 9:00. Dokumenty można składać osobiście w sekretariacie Urzędu (pl. Kościuszki 5) lub przesłać pocztą na ten sam adres. Decyduje data wpływu do urzędu.
Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
- wykształcenie wyższe;
- doświadczenie co najmniej rok w prowadzeniu postępowań w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych i/lub w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych i/lub w realizacji projektów z udziałem funduszy zewnętrznych;
- znajomość regulacji prawnych z zakresu przepisów ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych.
Do głównych zadań wykonywanych na stanowisku należy:
- monitorowanie dostępności funduszy zewnętrznych możliwych do pozyskania na realizację zadań gminy oraz przygotowywanie wniosków o ich pozyskanie i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów, w tym dokumenty związane z zawarciem umowy w sprawie realizacji projektów;
- sprawdzanie postępu realizacji projektów z udziałem funduszy zewnętrznych, monitorowanie ich wdrożenia i zgodności realizacji z zaakceptowanymi wnioskami aplikacyjnymi, umowami o dofinansowanie, przepisami w tym zakresie, w tym wytycznymi jednostki zarządzającej / instytucji wdrażającej;
- przygotowywanie wniosków o płatność, rozliczanie projektów, sporządzanie sprawozdań i innych dokumentów wynikających z warunków dofinansowania;
- pomaganie gminnym jednostkom organizacyjnym w pozyskiwaniu środków zewnętrznych i sporządzaniu wniosków oraz udzielanie informacji fundacjom, organizacjom pozarządowym, stowarzyszeniom, przedsiębiorcom i mieszkańcom gminy o możliwościach pozyskiwania funduszy zewnętrznych;
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w progu stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym sporządzanie dokumentacji postępowania zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do tej ustawy (w tym sporządzanie i publikowanie ogłoszeń o zamówieniu, ogłoszeń o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej (DUUE), publikowanie innych informacji i dokumentów na platformie zamówień publicznych, komunikowanie się z wykonawcami);
- po zakończeniu procedury sporządzanie i publikowanie ogłoszeń w sprawie zamówień udzielonych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych:
- udzielanie informacji i doradzanie pracownikom merytorycznym Urzędu w zakresie zamówień publicznych oraz dbanie o zapewnienie wykonania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i regulaminu wewnętrznego Urzędu regulującego zasady udzielania zamówień publicznych bez obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych;
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych;
- sporządzanie i aktualizowanie planu zamówień publicznych oraz publikowanie go w BZP;
- wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem zamówień związanych z realizacją zadań wykonywanych na stanowisku.
Pełna treść ogłoszenia o pracę jest dostępna na stronie Biuletynu Informacji Publicznej urzędu pod poniższym linkiem: https://www.bip.kleczew.pl/res/serwisy/pliki/37904060?version=1.0