17 stycznia, 2025
Wiadomości

Urząd szuka specjalisty od funduszy zewnętrznych i zamówień publicznych

Burmistrz Gminy i Miasta Kleczew ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Stanowisko ds. funduszy zewnętrznych i zamówień publicznych.

Jak aplikować?

Zainteresowani kandydaci proszeni są o dostarczenie dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Gminy i Miasta w Kleczewie do 22 stycznia 2025 roku do godziny 9:00. Dokumenty można składać osobiście w sekretariacie Urzędu (pl. Kościuszki 5) lub przesłać pocztą na ten sam adres. Decyduje data wpływu do urzędu.

Wymagania niezbędne:

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego; 
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 
  3. nieposzlakowana opinia; 
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo  ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku; 
  6. wykształcenie wyższe; 
  7. doświadczenie co najmniej rok w prowadzeniu postępowań w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych i/lub w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych i/lub w realizacji projektów z udziałem funduszy zewnętrznych; 
  8. znajomość regulacji prawnych z zakresu przepisów ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych.

Do głównych zadań wykonywanych na stanowisku należy:

  1. monitorowanie dostępności funduszy zewnętrznych możliwych do pozyskania na realizację zadań gminy oraz przygotowywanie wniosków o ich pozyskanie  i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów, w tym dokumenty związane z zawarciem umowy w sprawie realizacji projektów;
  2. sprawdzanie postępu realizacji projektów z udziałem funduszy zewnętrznych, monitorowanie ich wdrożenia i zgodności realizacji z zaakceptowanymi wnioskami aplikacyjnymi, umowami o dofinansowanie, przepisami w tym zakresie, w tym wytycznymi jednostki zarządzającej / instytucji wdrażającej; 
  3. przygotowywanie wniosków o płatność, rozliczanie projektów, sporządzanie sprawozdań i innych dokumentów wynikających z warunków dofinansowania; 
  4. pomaganie gminnym jednostkom organizacyjnym w pozyskiwaniu środków zewnętrznych i sporządzaniu wniosków oraz udzielanie informacji fundacjom, organizacjom pozarządowym, stowarzyszeniom, przedsiębiorcom  i mieszkańcom gminy o możliwościach pozyskiwania funduszy zewnętrznych; 
  5. prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w progu stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym sporządzanie dokumentacji postępowania zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do tej ustawy (w tym sporządzanie i publikowanie ogłoszeń o zamówieniu, ogłoszeń o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej (DUUE), publikowanie innych informacji i dokumentów na platformie zamówień publicznych, komunikowanie się z wykonawcami);
  6. po zakończeniu procedury sporządzanie i publikowanie ogłoszeń w sprawie zamówień udzielonych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych:
  7. udzielanie informacji i doradzanie pracownikom merytorycznym Urzędu w zakresie zamówień publicznych oraz dbanie o zapewnienie wykonania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i regulaminu wewnętrznego Urzędu regulującego zasady udzielania zamówień publicznych bez obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych;
  8. prowadzenie rejestru zamówień publicznych;
  9. sporządzanie i aktualizowanie planu zamówień publicznych oraz publikowanie go w BZP;
  10. wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem zamówień związanych z realizacją zadań wykonywanych na stanowisku.

Pełna treść ogłoszenia o pracę jest dostępna na stronie Biuletynu Informacji Publicznej urzędu pod poniższym linkiem: https://www.bip.kleczew.pl/res/serwisy/pliki/37904060?version=1.0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *