Urząd Gminy i Miasta Kleczew ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze – audytor wewnętrzny. Zainteresowani udziałem w naborze powinni dostarczyć wymagane dokumenty osobiście do urzędu lub przesłać je pocztą, najpóźniej do 2 grudnia br. do godziny 9:00.
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) nieposzlakowana opinia;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
6) posiada co najmniej trzyletni staż pracy w jednostkach administracji publicznej na stanowisku związanym z przeprowadzeniem audytu lub co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w świadczeniu usług audytora wewnętrznego dla ww. jednostek w charakterze usługodawcy w rozumieniu art. 278 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
7) wykształcenie wyższe;
8) posiadanie zgodnie z art. 286 ust. 1 pkt 5 ustawy o finansach publicznych następujących kwalifikacji do przeprowadzenia audytu wewnętrznego: a) jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub b) złożony, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
b) złożony, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
c) uprawnienia biegłego rewidenta, lub
d) dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.
Do głównych zadań wykonywanych na stanowisku należy:
- prowadzenie audytu wewnętrznego w Urzędzie i w jednostkach organizacyjnych w odniesieniu do realizowanych celów i zadań.
- opracowanie i przedstawienie Burmistrzowi rocznego planu audytu;
- opracowanie i przedstawienie Burmistrzowi sprawozdania z wykonania audytu za rok poprzedni;
- realizacja zadań audytowych zgodnie z zatwierdzonym planem audytu wewnętrznego;
- w przypadku wystąpienia nowego ryzyka lub zmiany oceny ryzyka, realizacja zadań pozaplanowych w uzgodnieniu z Burmistrzem;
- wykonywanie czynności doradczych na wniosek Burmistrza lub z własnej inicjatywy;
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej zadania audytowego oraz pozostałej dokumentacji audytu wewnętrznego;
- prowadzenie dokumentacji merytorycznej powstałej na stanowisku pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz jednolitym rzeczowym wykazem akt, a także przekazywanie tej dokumentacji do archiwum zakładowego.
Pełna treść ogłoszenia o pracę jest dostępna na stronie Biuletynu Informacji Publicznej urzędu pod poniższym linkiem: https://www.bip.kleczew.pl/res/serwisy/pliki/36709083?version=1.0