26 października, 2025
Wiadomości

Burmistrz Kleczewa poszukuje nowych urzędników – trwa nabór na trzy stanowiska

Burmistrz Gminy i Miasta Kleczew ogłosił nabór na trzy stanowiska urzędnicze. Poszukiwani są specjaliści do spraw zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i zadań obronnych, inwestycji oraz audytor wewnętrzny. Kandydaci mogą składać swoje aplikacje w określonych terminach.

Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i zadań obronnych

Osoba na tym stanowisku zajmie się realizacją zadań związanych z zarządzaniem kryzysowym oraz ochroną ludności. Będzie także współpracować z jednostkami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo na terenie gminy oraz organizować system łączności między służbami.

Termin składania dokumentów: 14 marca 2025 r., godz. 9:00

Pełna treść ogłoszenia o pracę dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej urzędu pod linkiem: https://www.bip.kleczew.pl/res/serwisy/pliki/38409294?version=1.0

Stanowisko ds. inwestycji

Nowy pracownik będzie uczestniczyć w planowaniu i realizacji inwestycji komunalnych, nadzorować procesy budowlane oraz prowadzić postępowania o udzielenie zamówień publicznych. Ważnym elementem pracy będzie także monitorowanie dostępności funduszy zewnętrznych oraz przygotowywanie wniosków o dofinansowanie.

Termin składania dokumentów: 14 marca 2025 r., godz. 9:00

Pełna treść ogłoszenia o pracę dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej urzędu pod linkiem: https://www.bip.kleczew.pl/res/serwisy/pliki/38386700?version=1.0

Stanowisko: Audytor wewnętrzny

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie audytu wewnętrznego w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych. Do jej obowiązków należeć będzie m.in. opracowywanie planu audytu, sporządzanie sprawozdań rocznych, a także realizacja zadań doradczych i dokumentacyjnych.

Termin składania dokumentów: 13 marca 2025 r., godz. 14:00

Pełna treść ogłoszenia o pracę dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej urzędu pod linkiem: https://www.bip.kleczew.pl/res/serwisy/pliki/38386522?version=1.0

Jak aplikować?

Dokumenty aplikacyjne można składać w Urzędzie Gminy i Miasta Kleczew. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów do urzędu. Szczegółowe informacje na temat wymagań i zakresu obowiązków znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: https://www.bip.kleczew.pl/bipkod/10764524