26 października, 2025
Wiadomości

Burmistrz ogłasza nabór na stanowisko ds. budżetu i finansów. Sprawdź, jak aplikować!

Urząd Gminy i Miasta Kleczew poszukuje nowego pracownika! Burmistrz ogłosił właśnie nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. budżetu i finansów. Sprawdź, kto może się zgłosić i jakie obowiązki czekają na przyszłego pracownika.

Kogo szuka Urząd?

Aby ubiegać się o stanowisko, kandydat musi spełnić kilka podstawowych wymagań:

  • posiadać obywatelstwo polskie;
  • mieć pełną zdolność do czynności prawnych i korzystać z pełni praw publicznych;
  • cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
  • nie być skazanym prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub skarbowe;
  • być w stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku urzędniczym;
  • posiadać wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym
  • dobrze znać przepisy dotyczące m.in. samorządu gminnego, finansów publicznych, rachunkowości oraz podatku VAT.

Czym będzie się zajmować nowy pracownik?

Zakres obowiązków na stanowisku ds. budżetu i finansów jest szeroki i odpowiedzialny. Obejmuje m.in.:

  • kontrolę legalności dokumentów związanych z budżetem,
  • nadzór nad wydatkami i ich zgodnością z planem finansowym,
  • sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,
  • prowadzenie ewidencji księgowej zgodnie z przepisami prawa,
  • analizę sald i kont, księgowanie operacji bankowych,
  • współpracę przy rozliczaniu podatku VAT i zamknięciu roku budżetowego,
  • udział w przygotowywaniu sprawozdań i informacji budżetowych.

Jak aplikować?

Dokumenty aplikacyjne należy:

  • złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta Kleczew (pl. Kościuszki 5) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. budżetu i finansów”,
  • lub przesłać pocztą na ten sam adres.

Dokumenty można składać:

  • w poniedziałek, środę i czwartek w godz. 7:30–15:30,
  • we wtorek w godz. 7:30–17:00,
  • w piątek w godz. 7:30–14:00.

Uwaga! Ostateczny termin składania aplikacji to 23 czerwca 2025 r. do godz. 10:00. Decyduje data wpływu do urzędu, a nie data nadania przesyłki!

Szczegółowe informacje na temat wymagań i zakresu obowiązków znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: https://www.bip.kleczew.pl/res/serwisy/pliki/40841903?version=1.0