22 listopada, 2024
Wiadomości

Oferta pracy w urzędzie

kleczew, praca kleczew, wiadomości kleczew

W Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy i Miasta w Kleczewie ukazało się ogłoszenie o naborze na stanowisko – referent ds. obsługi interesantów.

Wymagania niezbędne:

1)  posiadanie obywatelstwa polskiego;

2)  posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3)  nieposzlakowana opinia;

4)  brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

5)  wykształcenie średnie (preferowane z zakresu administracji);

6)  1 rok stażu pracy – preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku;

7)  znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych,kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o dostępie do informacji publicznej.

Do głównych zadań wykonywanych na stanowisku należy:

1)  informowanie klientów o miejscu i trybie załatwiania spraw, w tym wydaje formularze i przyjmuje wnioski;

2)  udzielaniepomocyniepełnosprawnyminteresantom;

3)  prowadzenie kancelarii urzędu, w tym odbiera bądź nadaje korespondencję i przesyłki oraz skanuje i rejestruje je w systemie;

4)  przyjmowanie wpłaty od interesantów za pomocą terminala płatniczego.

Osoby zainteresowane wzięciem udziału w naborze winny złożyć wymagane dokumenty w urzędzie osobiście (lub przesłać pocztą) w terminie do 15.12.2023 r. do godz.12.00.

Pełna treść ogłoszenia dostępna pod linkiem: https://www.bip.kleczew.pl/bipkod/10764524

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

[an error occurred while processing the directive]