W Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy i Miasta w Kleczewie ukazało się ogłoszenie o naborze na stanowisko – referent ds. obsługi interesantów.
Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego;
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) nieposzlakowana opinia;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) wykształcenie średnie (preferowane z zakresu administracji);
6) 1 rok stażu pracy – preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku;
7) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych,kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o dostępie do informacji publicznej.
Do głównych zadań wykonywanych na stanowisku należy:
1) informowanie klientów o miejscu i trybie załatwiania spraw, w tym wydaje formularze i przyjmuje wnioski;
2) udzielaniepomocyniepełnosprawnyminteresantom;
3) prowadzenie kancelarii urzędu, w tym odbiera bądź nadaje korespondencję i przesyłki oraz skanuje i rejestruje je w systemie;
4) przyjmowanie wpłaty od interesantów za pomocą terminala płatniczego.
Osoby zainteresowane wzięciem udziału w naborze winny złożyć wymagane dokumenty w urzędzie osobiście (lub przesłać pocztą) w terminie do 15.12.2023 r. do godz.12.00.
Pełna treść ogłoszenia dostępna pod linkiem: https://www.bip.kleczew.pl/bipkod/10764524